My Lovely Followers

Translate

Saturday, 21 January 2012

THAILAND...Sawadhikap...

Kmi pi ni masuk secara haram...jdilah pendatang haram jap kat negeri org...tp xdelah  jd mcm pendatang haram yg ada kat malaysia ni...takut2 jer..kat thailand ni kami ada pemandu pelancong yg special punya layanan...jadi xdelah rasa takut2 sgt bila berada kat sana ...tp x byk gambar dpt post kat sini...masing2 sibuk...aaa...layan jer gambar yg x seberapa ni..
yg bestnya kat thailand ni brg2 dan makanannya sgtlah murah2...tempat yg kami pi ni namanya Narathiwat..makanannya pun pelik2 tp sedap...makan tengahari kami masa tu...kami makan set nasi putih,sup campur dan telur dadar...side ordernya plak  kami order pulut mangga..yg syoknya set nasi sup hanya RM3.70 jer utk 1 set dan pulut mangga plak RM3 shj....murah n sedap...!!...sampai licin kami kerjakan...malu plak gan org kedai tu...org malaysia ni macam x pernah makan plak...(memang kami x pernah makan pun..)...hikhik..


...yg ni pulak nama makanan ni Pisang Panggang...memang sedap sangat..ni first time wanie makan benda...memang x dpt di lupakan kesedapannya...2,3 kali kami order...malunyaaa....

****




No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...